Corona

Update rond coronavirus

Vorig jaar heeft de overheid de anderhalvemetermaatregel in verband met het coronavirus laten vervallen.

In de kerk vonden we het belangrijk om aandacht te houden voor mensen die zich daar nog niet veilig genoeg bij voelden en lieten we een ‘anderhalvemetervak’ bestaan.

We zijn dankbaar dat er het afgelopen jaar niet opnieuw maatregelen genomen hoefden te worden en dat we steeds zonder beperkingen konden samenkomen. Gezien deze omstandigheden en het feit dat ook in de samenleving de anderhalvemetermaatregel niet meer van kracht is heeft de kerkenraad in samenspraak met het kernteam ‘anderhalve meter’ nu besloten om in het rechtervak van de kerk de afstandsregel op te heffen per 1 februari 2023.