verhuur zaal kerk utrecht

Verhuur

Huur de Mattheüskerk voor uw training, vergadering, lezing of ander evenement

De prachtige Mattheüskerk biedt u diverse mogelijkheden voor zaalhuur in het midden van Nederland. De kerk, gelegen in de wijk Oog in Al, aan de westkant van Utrecht, beschikt over diverse ruimten, die alle voorzien zijn van moderne voorzieningen.

De verschillende zalen zijn los te huren en vormen een mooie locatie voor conferenties, lezingen, vergaderingen, cursussen etc. Ook kunt u de kerk gebruiken voor een huwelijkssluiting.

Wifi is in alle zalen gratis beschikbaar. Van whiteboard, beamer, piano en orgel kan in overleg gebruik worden gemaakt. Op het gebied van catering zijn er diverse mogelijkheden.

Elke zondag wordt de kerk gebruikt voor de diensten van de eigen gemeente. Op deze dag wordt de kerk niet verhuurd. Doordeweeks is er volop gelegenheid om de Mattheüskerk te huren.

De volgende zalen zijn te huur:

Bereikbaarheid
De kerk ligt gunstig t.o.v. uitvalswegen, zo bent u in minder dan vijf minuten rijden op de A2. In de omgeving van de kerk is er voldoende parkeergelegenheid. Ook met het OV is de kerk goed te bereiken: lijn 5 (van/naar Utrecht CS) heeft een bushalte op enkele minuten loopafstand.

Meer informatie
Voor meer informatie en reserveringen van zalen kunt u contact opnemen met het kostersechtpaar, fam. M. van der Meide, telefoon 06-30 88 79 48 of e-mail koster@cgk-utrechtwest.nl.