Cursus voorbereiding belijdenis-doen

Ben je eraan toe om volwaardig lid te worden van de kerk? Of juist op zoek een plek waar je je vragen over God, de kerk en de wereld kwijt kunt? Op maandag 21 september begint in de Mattheuskerk de belijdeniscatechisatie. Welkom!

In 20 avonden bespreken we de hoofdlijnen van de Bijbel. Wie is God? Wie ben ik? Hoe kijk ik naar de wereld? En hoe leef ik met Hem en anderen? We luisteren naar de antwoorden die anderen in de gereformeerde traditie op die vragen gaven en oefenen ons in Bijbellezen en bidden. Ook gaan we de gemeente in om kennis te maken en je plekje en taak te vinden in de gemeenschap die Jezus aanbidt.

Wees welkom! Opgeven kan via een mail aan predikant@cgk-utrechtwest.nl of een appje op nummer 06 236 259 17. Neem ook gerust contact op als je nog twijfelt of (nog) geen lid bent van de Mattheuskerk.

– D.J.T. Hoogenboom | predikant